MASA = TIME = زمن

p e n g i k u t k u e ! ! !

W @ j @ # K ! t @ B

S A N T A P A N T E L I N G A


28 November 2011

Special..

Semalam.,
i call you,you x answer hujan kat senawang.,
sampai kilat2 bagai.,.

cam biasa la on FB .,.
nak keluar.,.hujan kan.,
mau kene panah petir.,..
pastu.,.bila sampai satu ketika....
ada mamat nie.,..
tetibe i.m aku.,
ajak keluar hujan2 nie....

aku pon cam terkejut gak kan.,.tetiba stranger ajak keluar...
aku pon tengah boring,on jew la ngan dier.,,..
then aku suruh dia jempot aku kat giant senawang.,.
tak nak ada org tahu mana rumah aku...
so aku pon terpaksa la pergi ke giant
dalam hujan2.,jem lagi.,
hehe
aku kalau dah boring.,
ape2 pon sanggup buat.,
even ngan orang asing...

once dah lepak ngan dia..,..
dari asar sampai isyak.,.
lama gila kan.,
sampai mak aku pon dah mengamuk kat rumah 
anak bujang dia tak reti2 nak balik umah time maghrib...

ape yang best nyer dia ni..,.
aku dapat tau mamat nie 10 tahun beza dengan aku.,
aku pon x ada abang .,
dia layan cam aku ni adik kandung dia.,.
bagi nasihat.,.gurau2.,.
tapi sayang tak ada pic dia plak....

apa2 pon,.aku tau dapat lepak ngad kau lagi wahai jejaka...
memang hot habes doe! :]

No comments: