MASA = TIME = زمن

p e n g i k u t k u e ! ! !

W @ j @ # K ! t @ B

S A N T A P A N T E L I N G A


27 November 2011

Aku Bukan Tomboy !

pasal movie lagi ya....

hari khamis lepas.,.cerita dah nak basi baru nak post .,:P
aku dengan budak2 nie yang kononnyer buat reunion
(tapi haram ramai betul tak join>duit tak ado.,.mak bapak belum gaji.,.)
tengok la wayang sekali.,...
mula2 cadang nak tengok puss in boots dengan misteri jalan lama.,..
tetapi.,
disebabkan banyak faktor yang menghalang kitorang tengok.,.
terpaksa juga layan karenah budak2 ni tengok AKU BUKAN TOMBOY LAKHANAT 
sebab yang paling kukuh sebab ada hero pujaan malaya iaitu 
KHAIRUL SHAZWAN  SHAHEIZY SAM..:] 
andalah penyebab utama wahai cik sam.,..




awal2 starting...
memang kelakar la sikit.,.
scha memang kelakar habis doe.,..
sangat best la juga cerita nie.,..

cerita mengenai seorang perempuan yang berkelakuan seperti seorang lelaki
yang digilai oleh 2 perempuan dan 2 lelaki.,.
haha.,.memng competition habes kot.,.
si pengkid nak kapel.,..
si nerd yang baru nak kenal dunia....
cerita realiti kehidupan lesbo....


paling shok tengok kereta shamsul.,.
kecik nak mati.,.
bapak la best bawak kereta maacam tu
and x shok nya hidop bila kene kongkong ngan pompuan pisau cukur.,.
erk...


ending cerita ni die bagi teka teki kat penonton.,
suruh teka scha pilih si sam ke atau shamsul.,.
si pengkid 2 orang tu sah2 la kene reject.,
kononnyer nak jaga la seksualiti sensitiviti orang malaysia.,.:P
kalau aku ada duit.,.dah lama aku wat sambungan dia,,.urgh

boleh la tahan carita ni.,.cuba korang try tengok...
x rugi kot.,.
walaupon nanti keluar kat tv gak.,.
enjoy :]

No comments: